Conform prevederilor Ordinului ANRE nr. 16/2015, în cazul în care sunteți nemulțumiți de unul dintre aspectele legate de furnizarea gazelor naturale, puteți transmite o sesizare furnizorului DISTRIGAZ VEST SA, folosind una din următoarele modalități:
- în scris, la punctul unic de contact situat în Oradea, str. Primăriei, nr. 1, camera 5, parter (în incinta Primăriei Municipiului Oradea), de luni până vineri în intervalul orar 08:00 – 16:15
- call center, la numerele de telefon 0259/706.706 sau 0259/706.606
- fax, la numărul 0259/406.508
- e-mail, la relatiiclienti@distrigazvest.ro sau office@distrigazvest.ro
- utilizarea serviciilor poștale la adresa: Oradea, str. Anghel Saligny, nr. 8, 410085, jud. Bihor
- utilizarea formularului on-line: https://www.distrigazvest.ro/contact
Sesizările clienților vor fi înregistrate și soluționate conform reglementărilor legale în vigoare.
Pentru mai multe informații în ceea ce privește Procedura de soluționare a plângerilor clienților finali, vă invităm să accesați: https://www.distrigazvest.ro/clienti/
