• Contact
  • Facebook
marți, decembrie 23, 2025
  • Login
BihorJust.ro
No Result
View All Result
  • Flux – Noutăți la zi
  • Procese
    • Penal
    • Civil
    • Contencios
    • Comercial
    • Muncă
    • Insolvență
  • Jurisprudență
    • CCR
    • RIL-HP
    • Penal
    • Civil
  • Investigații
  • Opinii & Analize
  • Avocatură
    • Carieră
    • Etică
    • Piață
  • Interviu & Video
    • Invitatul săptămânii
    • Video
  • Ghiduri
    • Educație juridică
  • Știri non-juridic
    • Administraţie
    • Cultură
    • Economie
    • Evenimente
    • Educație
    • Politică
    • Știri interne și externe
    • Sănătate
    • Social
    • Sport
    • Gura pamfletarului
    • Arhiva
    • Anunțuri
  • Info Trafic
  • Flux – Noutăți la zi
  • Procese
    • Penal
    • Civil
    • Contencios
    • Comercial
    • Muncă
    • Insolvență
  • Jurisprudență
    • CCR
    • RIL-HP
    • Penal
    • Civil
  • Investigații
  • Opinii & Analize
  • Avocatură
    • Carieră
    • Etică
    • Piață
  • Interviu & Video
    • Invitatul săptămânii
    • Video
  • Ghiduri
    • Educație juridică
  • Știri non-juridic
    • Administraţie
    • Cultură
    • Economie
    • Evenimente
    • Educație
    • Politică
    • Știri interne și externe
    • Sănătate
    • Social
    • Sport
    • Gura pamfletarului
    • Arhiva
    • Anunțuri
  • Info Trafic
No Result
View All Result
BihorJust.ro
No Result
View All Result
Webuild începe lucrările pe lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria la linia Cluj Napoca-Oradea

Garofița Matiuță, tânăra din zona Roșia care are o tehnică unică de împistrit oul de Paște. Coase ouă împistrite

Webuild începe lucrările pe lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria la linia Cluj Napoca-Oradea

by Veronica Bursașiu
4 mai 2024
in Economie, Recomandate, Știri interne și externe
A A
133
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Autorizația este emisă pentru lucrări de 1,96 miliarde lei.

Încep lucrările pentru modernizarea și electrificarea lotului 4 al Magistralei CFR 300 Cluj-Napoca – Oradea. Ministerul Transporturilor a emis Autorizația de Construire pentru modernizarea lotului 4 Aleșd – Frontieră Ungaria, unul dintre cele mai dificile tronsoane dintre cele opt mari contracte PNRR pe M 100 Caransebeș – Timișoara – Arad, respectiv M 300 Cluj – Oradea. Durata de execuție a lucrărilor este de 36 luni.CFR Infrastructură și constructorul WeBuild (Italia) au semnat în decembrie 2022 contractul  de 2,4 miliarde lei pentru modernizarea lotului 4 al Magistralei M 300 Cluj-Napoca – Oradea. Contractul pentru lotul 4 Aleșd – Frontieră Ungaria este finanțat din PNRR, iar lungimea lotului este de 47 de kilometri. Pe lotul 4, din totalul celor 47 de kilometri, pe un tronson de 18 kilometri va fi linie dublă nouă, scrie economedia.ro.

Pe lotul 4, din totalul celor 47 de kilometri, pe un tronson de 18 kilometri va fi linie dublă nouă.

„Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA vă informează că miercuri 7 decembrie 2022 a fost semnat contractul în valoare de 2,41 miliarde lei pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor de electrificare și modernizare a infrastructurii și suprastructurii feroviare pentru Lotul 4 Aleșd – Frontieră, aferent obiectivului de investiții “Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (166,2 km)ˮ, finanțat cu fonduri nerambursabile prevăzute în Planul Naţional de Relansare şi Rezilienţă (PNRR), Componenta 4 – Transport sustenabil. Compania Națională de Căi Ferate CFR SA, reprezentantă de domnul Ion Simu Alexandru, Director General, și Asocierea Webuild SPA – Impresa Pizzarotti & C SPA – Salcef SPA Cluj-Napoca – Episcopia Bihor Lot 4, reprezentată de domnul Francesco Benabe, au semnat miercuri, 7 decembrie 2022, în prezența Ministrului Transporturilor și Infrastructurii, domnul Sorin Grindeanu, contractul în valoare de 2.416.850.365,99 lei, fără TVA, pentru proiectarea și execuția lucrărilor pe secțiunea Aleșd – Frontieră (Lotul 4), aferentă obiectivului Electrificarea și reabilitarea liniei de cale feratǎ Cluj-Napoca – Oradea – Episcopia Bihor (166,2 km), pentru creșterea vitezei de circulație la 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă. Asocierea Webuild SPA – Impresa Pizzarotti&C SPA – Salcef SPA va elabora proiectul tehnic și va executa lucrările de electrificare și modernizare a infrastructurii şi suprastructurii feroviare pentru viteza maximă de 160 km/h pe secțiunea Aleșd – Frontieră, în lungime de 46,74 km, lucrări civile în stațiile Tileagd, Oradea Est, Oradea și Episcopia Bihor, halta de mișcare Oșorhei, 4 puncte de oprire – Țețchea, Telechiu, Săbolciu și Săcădat –, modernizarea lucrărilor de artă – 9 poduri și 17 podețe, reabilitarea a 6 pasaje inferioare, 2 pasaje inferioare noi, la Tileagd și Oradea, sisteme automate de semnalizare la 17 de treceri la nivel cu calea ferată, lucrări specifice de exploatare feroviară, precum și lucrări de semnalizare prin implementarea sistemului ERTMS (ETCS nivel 2 și GSM-R) pe întregul traseu, inclusiv dublarea liniei pe 18 km”, a transmis CFR Infrastructură.

Ministerul Transporturilor a emis pe 29 februarie 2024, Autorizația de Construire pentru lotul 3 al Magistralei CFR 300 Cluj Napoca – Oradea – Frontieră Ungaria. contractul pentru proiectarea și execuția lucrărilor dintre Poieni (județul Cluj) și Aleșd (Bihor) a fost semnat în toamna anului 2022 cu Asocierea de Constructori FCC (Spania) – Gulermak (Turcia) pentru 2,1 miliarde lei, finanțare din PNRR și termen de 42 luni (6 luni proiectare și 36 execuție). Pe lotul Aghireș – Poieni lucrează Asocierea Alstom – Arcada cu Autorizație completă. În ianuarie 2024, Ministerul a emis Autorizația de Construire și pentru lotul 1 Cluj – Aghireș (fără pasajul Tăietura Turcului).

Cele patru contracte pentru modernizarea/electrificarea magistralei M 300 Cluj – Oradea au fost scoase la licitație pe 1 ianuarie 2022, iar finanțarea prin PNRR este de 1,3 miliarde euro.

Magistrala feroviară dintre Cluj-Napoca, Oradea şi vama cu Ungaria are o lungime de 166 de kilometri, mai multe poduri au o durată de viaţă depăşită (peste 100 de ani), starea generală este de degradare cu alunecări de teren, iar instalaţiile au o pronunţată uzură fizică şi morală, fiind la limita critică de încadrare în condiţiile tehnice, notează Ministerul Transporturilor în Nota de Fundamentare a proiectului pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici.

Partajează acest conținut:

Previous Post

Garofița Matiuță, tânăra din zona Roșia care are o tehnică unică de împistrit oul de Paște. Coase ouă împistrite

Next Post

Related Posts

Ultimul termen se apropie: ce riscă firmele care nu au trecut la Reges-Online
Drept

Ultimul termen se apropie: ce riscă firmele care nu au trecut la Reges-Online

by Ela Ardelean
21 decembrie 2025
Plata cu cardul devine obligatorie: ce sancțiuni pot primi comercianții neconformi
Economie

Plata cu cardul devine obligatorie: ce sancțiuni pot primi comercianții neconformi

by Ela Ardelean
17 decembrie 2025
Doamna Renate Popescu Expert contabil, auditor financiar si consultant fiscal
Economie

PACHETUL DE MĂSURI NR 2 – partea 1 Măsuri pentru eficientizarea resurselor publice: procedură fiscală, plăți moderne și disciplină corporativă

by Paul Kover
17 decembrie 2025
Next Post

Articole recente

  • Daniel David a demisionat din funcția de ministru al Educației, după un an de mandat.
  • Lipsa tipicității faptei în cazul infracțiunii de înșelăciune | JURISPRUDENȚĂ ÎCCJ
  • UNBR: două sesiuni de admitere în profesia de avocat și examenul de absolvire INPPA în 2026
  • CNAS pregătește sancțiuni drastice pentru concediile medicale nejustificate: medicii ar putea rămâne fără drept de practică
  • Motivarea sentinței în cazul decesului copilului Tudor Burduja: Pediatrul Matei Mircea Silviu, condamnat la doar 1 an și 4 luni cu suspendare; medicul UPU Guleș Mihaela, achitată.
  • Prescripția a decis: dosar de delapidare cu prejudiciu de peste 20.000 de lei, închis
  • Inspecția Judiciară publică un raport despre subiectele din documentarul Recorder: DNA, prescripții, managementul instanțelor
  • Fostul jucător al lui FC Bihor, Desley Ubbink s-a retras din activitate
  • Cât valorează în Oradea viața unui copil decedat datorită malpraxisului medical?
  • Colegiul Național „Iosif Vulcan” din Oradea și Școala „4 Dimotiko Pefkon” din Salonic – un nou capitol de prietenie și cooperare europeană

Categorii

decembrie 2025
L Ma Mi J V S D
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  
« nov.    

Legaturi utile

  • Uniunea Nationala a Practicienilor in Insolventa
  • Uniunea Națională a Barourilor din România
  • Baroul Bihor
  • Baroul Satu Mare
  • Ministerul Justiției
  • Ministerul Public
  • Consiliul Superior al Magistraturii
  • Înalta Curte de Casație și Justiție
  • Avocatul Poporului
  • Uniunea Națională a Notarilor Publici
  • Direcția Națională Anticorupție
  • DIICOT

Colaboratori

Categorii

Arhive

  • BihorJust
  • Contact
  • Declinarea responsabilității
  • Despre noi
  • Facebook
  • Flux – Noutăți la zi
  • Politica de confidentialitate
  • Termeni și condiții
  • Slide Anything Popup Preview

© 2020 BihorJust.ro

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
No Result
View All Result
  • Flux – Noutăți la zi
  • Procese
    • Penal
    • Civil
    • Contencios
    • Comercial
    • Muncă
    • Insolvență
  • Jurisprudență
    • CCR
    • RIL-HP
    • Penal
    • Civil
  • Investigații
  • Opinii & Analize
  • Avocatură
    • Carieră
    • Etică
    • Piață
  • Interviu & Video
    • Invitatul săptămânii
    • Video
  • Ghiduri
    • Educație juridică
  • Știri non-juridic
    • Administraţie
    • Cultură
    • Economie
    • Evenimente
    • Educație
    • Politică
    • Știri interne și externe
    • Sănătate
    • Social
    • Sport
    • Gura pamfletarului
    • Arhiva
    • Anunțuri
  • Info Trafic

© 2020 BihorJust.ro

Confidențialitate și cookie-uri: acest sit folosește cookie-uri. Dacă continui să folosești acest sit web, ești de acord cu utilizarea lor. Pentru a afla mai multe, inclusiv cum să controlezi cookie-urile, uită-te aici: POLITICĂ COOKIE-URI.